Subject: Detailplaneeringu algatamine_Alatskivi alevik, Kooli tn 1
From: Raimond Võimre <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Peipsiääre Vallavalitsus <[email-masked]>
Date: Fri, 30 May 2025 11:35:03 +0300

Tere

Peipsiääre Vallavalitsus annab teada, et Peipsiääre Vallavalitsuse
27.05.2025 korraldusega nr 243 Kooli tn 1 kinnistu detailplaneering,
kinnitati lähteülesanne ning jäeti algatamata keskkonnamõju strateegiline
hindamine asukohaga Kooli tn 1, (kinnistu nr 4097904, katastritunnus
12601:001:0092) Alatskivi alevik, Peipsiääre vald.

Peipsiääre Vallavalitsus soovib Transpordiametilt tehnilisi tingimusi
planeeringu koostamiseks.

Lugupidamisega

Raimond Võimre

ehitus- ja hankespetsialist

Peipsiääre Vallavalitsus

+372 5448 0580

Koduleht <https://www.peipsivald.ee/>  | Facebook
<https://www.facebook.com/PeipsiaareUudised>

Peipsiääre vald – Läänemere kultuuripärl 2025!